Ambassadeur in the spotlight

Tom de Haas | Adwise

Voor deze aflevering van het Podje Werkplezier schoof kersverse werkplezierambassadeur Tom de Haas aan bij Ferry.

Tom is Learning & Development Manager bij Adwise, dat in 2021 is uitgeroepen tot de #1 digital agency van Nederland.

Een groot deel van het succes zit in de manier waarop ze investeren in het werkplezier van hun personeel. In deze podcast gaan we daarop in én deelt Tom zijn continue reis naar werkplezier.

Je kunt de podcast hier beluisteren. Veel plezier!

Facts & Figures

  • Tom werkt bijna 10 jaar bij Adwise in verschillende rollen
  • 120 digital brains en gezonde groei van +- 10 collega’s per jaar
  • tot 15% innovatietijd
  • werken waar en wanneer je wilt
  • inspirerende werkomgeving met bioscoop, studio, UX centre, restaurant
  • eigen coach voor je persoonlijke ontwikkeling
  • interne trainingen voor hard skills en human skills
  • dagelijks een gezonde, verse, biologische lunch
  • samen sporten, gamen, yoga & mindfulness
  • legendarische (wintersport-)uitjes
  • #1 full-service digital agency van NL 2021
  • Adwise helpt de medewerkers de beste versie van zichzelf te worden.

De werkpleziertip

"'Neem jezelf serieus'"